Dziedziny magii
Strona 1 z 1
Dziedziny magii
DZIEDZINY MAGII
1) MAGIA UŻYTKOWA(magia intuicyjna, by jej używać wystarczy się skupić na czynności, którą mają wykonywać dane przedmioty. Czyli, mówiąc krótko, oddziaływanie magią na rzeczy rzeczywiste i już istniejące)
2) ALCHEMIA
(eliksiry, tworzenie przedmiotów magicznych)
3) MAGIA RYTUALNA
(wróżbiarstwo, zaklęcia ochronne, kręgi, glify, rytuały przywoływania demonów, tworzenie portali, teleportacja)
4) MAGIA KREACJONIZMU
(materializowanie myśli i tym samym tworzenie przedmiotów materialnych)
5) MAGIA UZDRAWIAJĄCA
6) MAGIA ŻYWIOŁÓW*
(ogień, powietrze, ziemia, woda)
*przy wybraniu tego rodzaju magii gracz jest zmuszony do wybrania jednego żywiołu, nad którym panuje.
Są to dziedziny przykładowe - jeśli masz pomysł na coś zupełnie innego, skonsultuj się z administracją.[/b]
Czego nie można zrobić przy pomocy magii?
Skoki w czasie prawnie niedozwolone przez administrację. Zatrzymywanie, przyśpieszanie czy jakakolwiek manipulacja nim karana śmiercią i publicznym batożeniem rzepą.
Każdy gracz, prócz wybrania dziedzin magii, musi wybrać również poziom dla każdej z nich - te i tak są bardzo orientacyjne i są zaledwie sugestiami. Gracze sami decydują, co jest możliwe dla ich postaci, choć winno być oczywiste, że postać na poziomie E nie będzie w stanie wywołać huraganu czy przywołać tsunami. Strzeżcie się, MG i administracja patrzy, co robicie.
Poziom A
Arcymistrz
Istoty na poziomie A mają wielkie możliwości oraz doświadczenie w użytkowaniu magii - na tym poziomie pojawiają się imiona przede wszystkim istot wiekowych (bogów, pradawnych, przedwiecznych, demonów, itd.). Ten poziom w sztukach magicznych można osiągnąć jedynie poprzez lata praktyki*.
Poziom B
Mistrz
Poziom możliwy do osiągnięcia przez niemal każdą żyjącą istotę - wyłączając z tego ludzi, którzy nie mają najmniejszego potencjału w użytkowaniu magii.
Poziom C
Zaawansowany
Poziom przeciętnie trudny do osiągnięcia dla niemal każdej żyjącej istoty.
Poziom D
Średniozaawansowany.
Poziom łatwy do osiągnięcia przez wszystkie żyjące istoty, wystarczy kilka lat praktyki.
Poziom E
Podstawowy
Najniższy potencjał magiczny, który pozwala na drobne korekty świata. Bazowy poziom dla każdej istoty, która ma możliwość posługiwania się magią.
Poziom 0
Brak potencjału magicznego i możliwości korzystania ze wszystkich korzyści płynących z możliwości magii. Zwykli ludzie bądź istoty z jakiegoś powodu pozbawione talentów magicznych.
Poziom X**
Poziom specjalny - MG, postacie wpływające znacząco na fabułę. Czyste OP.
* Możliwe do osiągnięcia w młodym wieku po przedstawieniu administracji logicznych argumentów oraz wcześniejszym uzgodnieniu. Ewentualnie można postawić adminowi obiad/piwo lub wręczyć mu piękny prezent, wówczas istnieje cień szansy, że ulegnie.
**Postacie na poziomie X muszą zostać wcześniej uzgodnione i omówione z administracją.
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|